Răspunsurile la cele mai frecvente întrebări privind garanţia all-inclusive sau reparaţiile complete sunt disponibile în secţiunea FAQ.

Detalii privind reparaţiile complete
Solicitarea unei reparaţii
Cel mai bine este să solicitaţi reparaţia direct la noi, telefonic sau prin e-mail:
Partenerul oficial Festool de service în România este incepand cu 1 aprilie 2019 service-ul central al Festool din republica Ceha: FESTOOL CZ s.r.o. (Ceska Lipa). Acest partener de service răspunde de toate reparațiile în garanție de pe piața românească și efectuează, de asemenea, reparații cu plată. Dacă masina dvs. Festool necesită service, vă rugăm să o duceti celui mai apropiat partener de distribuție Festool (faceți clic aici pentru dealerii din România). Toți dealerii noștri sunt în contact cu noul nostru partener de service din Ceska Lipa și se vor ocupa sa trimită masina la centrul de reparații. Dacă aveți întrebări, adresați-vă reprezentanților noștri de vânzări Festool în România: Mr. Sergiu Muresan (+40-746-377-056; sergiu.muresan@festool.hu).
Comenzile de reparaţie pot fi prezentate şi la reprezentanţa locală Festool. Reţineţi, însă, că timpul total de prelucrare poate fi mai îndelungat din cauza duratei de transport şi canalelor de comunicare.
Desfăşurarea reparaţiilor
Imediat ce scula dumneavoastră ajunge la noi, verificăm dacă aceasta este acoperită de garanţie. Dacă scula dumneavoastră este înregistrată pentru garanţia all-inclusive1 şi se află în perioada de garanţie, beneficiaţi de reparaţii complet gratuite din partea noastră2. Reparaţiile sunt complet gratuite pentru dumneavoastră - acoperim, de asemenea, costurile pentru piesele clasice de uzură şi pentru transport.
Dacă scula dumneavoastră nu se mai află în perioada de garanţie, vă prezentăm, după evaluarea defectelor, un deviz estimativ. Pentru a reduce durata totală a reparaţiilor, atunci când plasaţi solicitarea puteţi specifica şi o limită de costuri. În cazul în care costurile de reparaţie nu depăşesc această limită, scula dumneavoastră va fi reparată imediat.
- Garanţia all-inclusive este valabilă pentru toate sculele Festool înregistrate în decurs de 100 de zile de la cumpărare. Accesaţi www.festool.ro/service pentru a consulta condiţiile de service Festool aplicabile.
- „Reparaţiile complete gratuite” se aplică şi pentru acumulatori şi încărcătoare, însă nu şi pentru utilizarea de alte materialele consumabile şi accesorii sau pentru aparatele dezasamblate de către cumpărător şi nici pentru deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare, utilizarea de piese neoriginale şi utilizarea în mod continuu în condiţii de uzură intensă.